ASG-Włodawa
Maj 17, 2024, 02:54:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum zostało uruchomione!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 : Styczeń 08, 2016, 10:58:21 
Zaczęty przez sidelldiea - Nowe: wysłane przez sidelldiea
Porady ekspertów Ważne|Istotne|Bardzo ważne}, żeby mieć miejsce w jakim możemy jak najszybciej uzyskać pomoc. Czasami trudno znaleźć pełne odpowiedzi na dręczące nas pytania. Takim miejscem w sieci jest strona www http://helpero.pl/ Informacje, które można zdobyć na wymienionym wyżej portalu między innymi dotyczą tego w jaki sposób przygotować udane wesele, by goście się dobrze bawili. Rady dotyczą zazwyczaj typu muzyki, jaki preferują goście, jeszcze można zasięgnąć trochę informacji o dobrych telefonach, zdaniem ekspertów świetnym modelem jest Samsung Note 3, na allegro można kupić za około 1900zł brutto. Następna bardzo ważna sprawa to rodzaj banku, w którym jest możliwość by założyć zupełnie nowe konto, możemy spotkać się z ważnymi wypowiedziami klientów najważniejszych bankowych instytucji. Oprócz tego są tam też porady zdrowotne, na przykład należą do nich korzyści, które to płyną z picia zielonej herbaty. Napar który uzyskujemy w pierwszym parzeniu (do 3 minut) ma pobudzić nas - zawiera znaczne ilości teiny, natomiast w parzeniu więcej niż 3 minuty działa uspokajająco, zmniejsza napięcie wywołane stresem.

 22 
 : Styczeń 07, 2016, 21:53:38 
Zaczęty przez miszczanz - Nowe: wysłane przez miszczanz
Kiedy potrzebujemy pomocy  Często w życiu nie wiemy, jaką ścieżką mamy podążać, czy iść za sercem, czy może za rozumem, tylko pozostaje pytanie, która droga jest odpowiednia. Miłość bywa krucha, ale przecież w życiu każdy chce być szczęśliwym, ale zazwyczaj dużo się za to płaci. Od czasu do czasu mogą nas dopaść spore problemy w pracy, w rodzinie, możemy czuć się zagubieni i przytłoczeni zadaniami. Może nas mocno denerwować, że cały czas popełniamy bardzo podobne błędy. Aby wyjść z tego błędnego koła wartościowa może okazać się konsultacja u psychologa http://psychologgia.pl/ trzeba zacząć myśleć o sobie, nie użalać się cały czas nad sobą, nie myśleć cały czas o innych, pomyśleć trzeba o sobie, bo my też musimy być szczęśliwi, po to, aby dawać szczęście innym, nie myśleć nieustannie o sprawach, na które nie ma się wpływu, brać życie w swoje ręce i iść, nie patrzeć się na opinie innych, robić to co nas daje bezpieczeństwo.

 23 
 : Maj 06, 2015, 13:30:40 
Zaczęty przez Sako - Nowe: wysłane przez arletta
Pożyczyć? Przecież takie talerze się zużywają.


Agregaty tynkarskie ATM

 24 
 : Lipiec 03, 2012, 12:17:56 
Zaczęty przez Sucre - Nowe: wysłane przez Sucre
Witam!
W imieniu Raptor mamy przyjemność zaprosić drużyny: Samodzielna Grupa Operacyjna i Trzeci korpus polskich marines, na pierwszą edycję manewrów pt. "Barbarossa".
Spotkanie odbywać się będzie w dniu 28 lipca 2012r. o godz. 08.00 w miejscowości Czołoma (u Pana Sławka, mapa dojazdu jak i że inne mapy niedługo).




Scenariusz:

Dnia: 23.04.2012r.
Godz: 08.23
Nr. 212304012
Patrol zwiadowczy - Sektor 7
Szeregowy: J. Anderson

Był to kolejny i zarazem ostatni z moich patroli, wszystko przebiegało rutynowo, aż do momentu kiedy straciliśmy kontakt z pierwszym wozem. Nikt nie podejrzewał, że zaraz zacznie się prawdziwe piekło.
Po kilkunastu km w głąb lasu straciliśmy kontakt z bazą i eskortą, każda próba nawiązania połączenia była nieudana. Pozostało nam tylko dostanie się do punktu  RV i przekazanie ważnych informacji chłopakom z Ruchu oporu którzy działali na tym terenie od kilku dni...

Dnia: 23.04.2012r.
Nr. 212304012
Patrol zwiadowczy - Sektor 7
Szeregowy: J. Anderson
Godz. 09.30

Około godz. 09.30 zbliżaliśmy się do celu, nawiązaliśmy łączność z eskortą która niestety musiała wracać i obstawić drogę powrotną. Dalsza droga okazała się niemożliwa do przejechania więc postanowiliśmy pokonać ten ostatni kilometr pieszo. Po 15 min marszu coś było nie tak, zapanował strach i niepokój. Mijaliśmy martwe zwierzęta, nie było słychać śpiewu ptaków, było cicho zbyt cicho!...
W pewnym momencie marszu szpica naszej kolumny zemdlała, szybko podbiegliśmy do kolegów i nagle zabrakło nam tchu w gardłach, zaczęliśmy się dusić. Usłyszałem tylko krzyk '' Gaz, uciekać''. Widok był straszny, twarz kolegów była całą w pęcherzach jak by wypalona. Spanikowałem zacząłem uciekać w kierunku wozu, kręciło mi się w głowie, ciężko było oddychać i piekła mnie twarz. Ostatkiem sił podałem namiary naszego konwoju. Zakręciło mi się w głowie, uderzyłem głową w próg wozu i straciłem przytomność. Nic więcej nie pamiętam z tego zdarzenia wiem tylko tyle że jako jedyny przeżyłem.




Dnia: 28.07.2012r.
Godz. 09.00
Ruch oporu - Desant

O godz. 09.00 nasz samolot znalazł się nad strefą zrzutu, gdy zapaliło się zielone światło wyskoczyliśmy. Nasza misja była prosta mieliśmy za zadanie zdobyć informacje o terenie i wysłać wiadomość. Widzieliśmy, że w Zonach stoją przekaźniki radiowe, które umożliwią nam wysłanie wiadomości. Był tylko 1 problem przekaźniki znajdowały się na terenie wroga i były rozstawione w Zonach na których utrzymywał się zabójczy gaz bojowy AA-VV 40.
Wylądowaliśmy dokładnie w tym miejscu gdzie 23.04.2012r. została nadana wiadomość Szer. J. Andersona o pierwszym kontakcie z gazem.


Dnia: 28.07.2012r.
Godz. 10.00
Koalicja - Zwiad

Godz. 05.30 rozległ się nietypowy alarm przypominający alarm nuklearny, wiadome było że Zony zostały aktywowane,  wejście na ich teren bez odpowiedniego zabezpieczenia groziło śmiercią. Po godz. 09.00 zabrzmiał alarm bojowy, dowódca naszego plutonu dostał wiadomość o kolejnej akcji Ruchu oporu.
Mieliśmy za zadanie dostać się do punktu zrzutowego nieprzyjaciela, wykraść skrzynię z zaopatrzeniem i kody do skrzyń o numerze:  070720121, 070720122.
Do zadania została powołana najlepsza jednostka zwiadowcza ''Alfa i Omega''. Wróg dobrze wiedział i przewidział nasz ruch, wiec musimy być bardzo czujni podczas patrolu.


Strony:
1. Ruch oporu - czerwone opaski
2. Koalicja - niebieskie opaski

Zadania:

Faza I. Godz. 10.00 - 15.00
Ruch oporu:
1. Przechwycić nieprzyjacielski patrol (min. 2 osoby).
2. Zarządzać okupu za zakładników.
3. Odeprzeć atak nieprzyjaciela, który będzie próbował zdobyć skrzynie.
4. Obstawić stanowiska z tajnymi kodami.
5. Obronić stanowiska.

Koalicja:
1. Wysłać patrol w kierunku zrzutu (skład patrolu: dowódca patrolu, zwiadowca, medyk, snajper, radiooperator, żołnierz).
2. Jeżeli patrol zostanie schwytany odbić go:
a. środkami dyplomatycznymi (zapłata, przekupstwo)
b. negocjacją (ugoda, dogadanie się)
c. siłą
3. Zdobyć skrzynie nr. 070720121.
4. Zdobyć kody do skrzyń.

Faza II. Godz. 16.00 - 20.00
Ruch oporu:
1. Dostać się na strefę ''Zona III'' i obrobić skrzynię nr: 070720122.
2. Dostać się do  przekaźników nr. 1, 2, 3 w Zonie 10, 11, 12, 13.
3. Złamać hasło systemowe (krzyżówka).
4. Obronić przekaźniki (czas 30 min od złamania hasła. Musi stać min, 1 przekaźnik).
5. Bezpiecznie dostać się do punku Randez Vous.

Koalicja:
1. Zdobyć skrzynię nr: 070720122 znajdującą się w strefie ''Zona III".
2. Odszukać przekaźniki w Zonie 10 - 13.
3. Likwidować informatyków łamiących hasło.
4. Zniszczyć przekaźniki (czas zadania 30 min od złamania hasła).
5. Uniemożliwić ewakuację Ruchu oporu do punktu RV.

Faza III. Godz. 20.30 - 23.00
- Po 21.00 wszystkie Zony na terenie gry przestają być aktywne.
Ruch oporu:
1. Przegrupować się w punkcie RV.
2. Dostać się bezpiecznie do punktu Tango 1 (w grę wchodzą tylko drogi i ścieżki).
3. Zniszczyć stanowiska kontrolne (zakaz wchodzenia na ambony. Czas na realizację zadania do godz 21.30 ).
4. Zniszczyć wrogie oddziały.
5.  Świętować zwycięstwo.

Koalicja:
1. Przegrupować się w punkcie Randez-Vous.
2. Zabezpieczyć odcinek drogi z punktu S1 - S2 (tylko główne drogi i ścieżki)
3. Odeprzeć szturm wroga i nie dopuścić do zniszczenia stanowisk kontrolnych.
4. Zniszczyć wrogie oddziały.
5. Świętować zwycięstwo.

Regulamin:

1. Zasady ogólne:
1. Obowiązują zwyczajowe zasady prowadzenia walki.
2. Teren gry obejmuje tereny zamieszkałe przez osoby postronne. Należy zwrócić szczególną uwagę na osoby nie biorące udziału w grze! Strzelamy tylko i wyłącznie do celu rozpoznanego!!!
3. Zakaz używania telefonów GSM do komunikacji podczas gry. Nie dotyczy sytuacji ''off game'' tzn. zdarzeń nieprzewidzianych i wymagających na przykład przerwania manewrów z jakiś względów.
4. W łączności PMR, kanał numer 01.00 to kanał awaryjny. Reszty kanałów można używać dowolnie tzn. stronom nie przypisuje się konkretnych częstotliwości.
5. Ruch oporu zaczyna grę 30 min przed Koalicją.
6. Osoby które nie dostosują się wymagań organizatora/scenariusza zostaną usunięte z gry.
7. W strefie Zony w godz 09.00 - 21.00 każdy przebywający gracz musi mieć założoną maskę gazową. Osoba bez maski jest uznawana jako trup.
8. Zakaz używania pirotechniki (petard, świec dymnych itp).
9. Po godz. 23.00 zakaz używania replik.
10. Każdy gracz zobowiązany jest do posiadania przynajmniej 3 bandaży.
11. Maski gazowe w swoim zakresie
12. Mapy w swoim zakresie.
13. Scenariusz wyrywa ta drużyna która wykona więcej zadań.

2. System trafień i medycy
1. Liczą się tylko trafienie w linii prostej.
2. Rykoszety się nie liczą.
3. Pojedyncze trafienie jest liczone jako seria, dobijanie - pojedynczy strzał lub seria (seria - standardowa liczba 3-10 strzałów).
4. Trafienie w głowę, szyję i korpus jest liczone jako zgon. Natomiast w kończyny (nogi, pośladki, ręce, barki) zalicza się do ranienia.
5. 1 medyk przypada na 5 osób.
6. Medyk leczy osoby posiadające własny bandaż.
7. Bandaż należy zawiązać w taki sposób aby był stabilny.
8. Osoba ranna jest zobowiązana do odpowiedniego zachowania (udajęcy rannego, nie używa zranionej kończyny).
9. Osoba ranna nie może strzelać.
10. Osoba ranna nie może poruszać się o własnych siłach. Może tylko przeczołgać się do najbliższej osłony.

3. Jeńcy
1. W grze można brać jeńców.
2. Jeńca można wziąć na dwa sposoby:
- poprzez ogłuszenie
- poprzez przejęcie rannego przeciwnika
3. Jeńcy mogą być przetrzymywani dowolną ilość czasu.
4. Obowiązek pilnowania jeńca spada na stronę biorącą go w niewolę.
5. Na czas transportu jeńca można mu odebrać wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporządzenie, amunicję). Po przez słowa ''zabieramy Ci ... (tu wymieniamy co). Od tego momentu jeniec nie może używać wymienionych przedmiotów ale jest ich posiadaczem.
6. Jeńca można przeszukać (ograniczając się do części umundurowania i oporządzenia).
7. Jeniec nie może użyć "silent killa" ani ogłuszenia.

4. Respowny
1. Respowny są zależne od ilości osób.
Przykład:
a. Ruch oporu - 15osób - czas 1,5 godz
b. Koalicja - 13 osób - 1 godz
2. Umowna ilość czasu może ulec podczas 1 zadania w fazie I , istnieje możliwość negocjacji.
3. Respowny jest jeden dla wszystkich.

* Zbierać maski gazowe! Maski są kluczowym elementem gry
* Mapy w własnym zakresie
* Organizator przydziela strony konfliktu.

 25 
 : Maj 06, 2012, 21:21:26 
Zaczęty przez ByrtoGR - Nowe: wysłane przez ByrtoGR
Czołem Chichot koledzy z Włodawy, mamy zamiar przyjechać do Orchówka " popykać się " z wami Język.
Prawdopodobnie jeszcze Parczew ma zawitać. Co do scenariusza to nie wiem.... coś wymyślimy Chichot.


Pozdro


http://www.grimreapersasg.fora.pl/spotkania-otwarte,6/orchowek-13-05-2012,1467.html

 26 
 : Luty 21, 2012, 18:06:37 
Zaczęty przez TROLL - Nowe: wysłane przez TROLL



TRAILER PROMUJĄCY STOWARZYSZENIE: http://www.youtube.com/watch?v=fI3S-GqLdcw

STRONA I FORUM : www.lke.com.pl Zapraszamy Serdecznie do wspólpracy


Stowarzyszenie zostało powołane w celu propagowania i wspierania rozwoju Airsoft'u, Survivalu, sportów obronnych i Rekonstrukcji Historycznej wśród społeczności ASG na Lubelszczyźnie oraz promowaniu Naszego Regionu. Cele te zamierzamy realizować poprzez prowadzenie działalności dydaktycznej (organizacja szkoleń), nawiązywanie kontaktów i współpracy z podobnymi organizacjami, a także organizacja spotkań i zlotów będących przedmiotem zainteresowania Stowarzyszenia. Ich realizacja finansowana będzie głównie ze składek członkowskich, sponsoringu, dotacji oraz ofiarności publicznej.

Formacja składa się z osób niezrzeszonych i głównie członków drużyn (alfabetycznie) C.A.T.s , H.A.T.E. , S.R.T. oraz S.Z.O.P.

Władze Stowarzyszenia:


ZARZĄD Stowarzyszenia:

TROLL (C.A.T.s) - Prezes Zarządu
KuteK (S.Z.O.P.) - Wiceprezes Zarządu
Kitt (H.A.T.E.) - Sekretarz Zarządu
Sova (niezrzeszony) - Skarbnik Zarządu

KOMISJA REWIZYJNA Stowarzyszenia:

Skuba (S.R.T.) - Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Old (C.A.T.s) - Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
Staffo (S.Z.O.P.) - Sekretarz Komisji Rewizyjnej
Piti (H.A.T.E.) - Członek Komisji Rewizyjnej

CZŁONKOWIE ZAŁOŻYCIELE Stowarzyszenia:

Bo100 (H.A.T.E.)
Dziadek (H.A.T.E.)
Eight (S.Z.O.P.)
Fran (H.A.T.E.)
Jacob (S.R.T.)
Joker (C.A.T.s)
Karwat (S.R.T.)
Królik (S.R.T.)
Laptop (C.A.T.s)
Misza (C.A.T.s)
Morac (C.A.T.s)
Ruski (S.R.T.)
Sandworm (H.A.T.E.)
ShyDJ (C.A.T.s)
Sosen (S.Z.O.P.)
Wujtas (S.Z.O.P.)

CZŁONKOWIE ZWYCZAJNI:

4est (S.Z.O.P.)
Brzoskwinia (niezrzeszony)
Diabełek (C.A.T.s)
Flaczek (C.A.T.s)
Koszmix (niezrzeszony)
Kotovv (S.R.T.)
Kruszyna (niezrzeszony)
Wiader (C.A.T.s)
Gładki (C.A.T.s)
Polo (24) - jako oficer łącznikowy z Drużyną 24
Zwierzak4k (FCS) - jako oficer łącznikowy z Drużyną FCS
Goose (JSP Sfora) - Jako oficer łącznikowy z Drużyną SJP Sfora
Tato (Blackwater) - jako oficer łącznikowy z Drużyną Blackwater


Zapraszamy Drużyny i osoby Niezrzeszone do Współpracy.

http://forum.lke.com.pl

 27 
 : Grudzień 28, 2011, 18:31:06 
Zaczęty przez Sako - Nowe: wysłane przez ByrtoGR
Dzieki chłopaki za pykanke Chichot było zacnie. Jak sie uda u nas jakiś teren ogarnąć to zapraszamy Uśmiech

 28 
 : Grudzień 24, 2011, 18:05:12 
Zaczęty przez Sako - Nowe: wysłane przez Sako
W takim razie trzeba nieco teren zmniejszyć Niezdecydowany

 29 
 : Grudzień 24, 2011, 15:44:13 
Zaczęty przez Sako - Nowe: wysłane przez blessthefall1990
Maszyna już ruszyła, nie ma co wymiękać. Język Może będzie więcej osób ^^ trzeba być dobrej myśli.

 30 
 : Grudzień 24, 2011, 11:54:49 
Zaczęty przez Sako - Nowe: wysłane przez Sayem
kurcze...
Trochę mało ;/
Może przełożymy to po Nowym Roku na jakiś weekend? Wtedy powinna być zdecydowanie większa frekwencja.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

real-life-rpg legowiskadlakota gonerpg justplay sherwood