ASG-Włodawa
Maj 03, 2024, 23:25:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum zostało uruchomione!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Kamieniołomy 29.08.2010  (Przeczytany 2198 razy)
blessthefall1990
Administrator
Aktywny użytkownik
*****
Wiadomości: 143


Zobacz profil Email
« : Sierpień 21, 2010, 17:12:11 »

Hej! Mamy w aucie jeszcze dwa miejsca dla chętnych na większą akcję. (aktualnie na liście jest 40osób na 100%) Więc kto pierwszy ten lepszy! Akcja będzie w genialnych kamieniołomach koło zamościa. Zachęcam, już byłem i było genialnie Mrugnięcie

Skład:
1.Killer
2.Kaczor
3.Pyrcio
4....
5....

Zapisane
Sayem
Użytkownik
**
Wiadomości: 60

6759507
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Sierpień 22, 2010, 20:48:40 »

A o której jest wyjazd? Macie może jakiś scenariusz tej akcji lub coś podobnego? Chętnie bym pojechał, ale chyba w barze będę musiał siedzieć  Smutny
Zapisane
blessthefall1990
Administrator
Aktywny użytkownik
*****
Wiadomości: 143


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Sierpień 23, 2010, 14:52:37 »

Wyjazd pewnie koło 15. Musicie mi dać jak najszybciej znać bo dwóch ludzi z Chełma chce się z nami zabrać.

Scenariusz
Operacja "Raven"

Tło historyczne:
Utrata ważnego szlaku komunikacyjnego w pobliżu Diyarbakir z kolejnymi stratami terytorialnymi wywołało potężną burzą polityczną w obozie Wojsk NATO. Dodatkowo oliwy do ognia dolała informacja o zdobytych przez oddziały tureckie amerykańskich urządzeń naprowadzających rakiety średniego zasięgu. Amerykanom udało się z od tego odciąć, ale niesmak pozostał.

Tym razem dowodzenie od Brytyjczyków nad operacją odzyskania Diyarbaki przejęli Amerykanie. Planowana ofensywa zakłada między innymi z przerzucenia 2 dywizji powietrzno – desantowych na północ od miasta i opanowanie tamtejszych szlaków komunikacyjnych uniemożliwiając w ten sposób zaopatrzenie i odwrót części wojsk partyzanckich z miasta.
Poprzedzeniem desantu ma być akcja zniszczenia baterii artylerii przeciwlotniczej znajdującej się 5km od planowanego miejsca desantu amerykańskiej 82 Dywizji Powietrzno-Desantowej.

Cele:

Partyzanci (Kurdowie) – obronić baterie artylerii plot i zniszczyć grupy komandosów
Amerykanie, Polacy – zniszczyć baterie i znajdujące się w pobliżu wojska kurdyjskie.

Założenia:

Zakładane są dwie strony konfliktu, ale trzy armie:
Partyzanci – Kurdowie (6 kompania „Tygrysów Północy”)
NATO – Amerykanie (Kompania A, 1 batalionu 1 dywizji piechoty „Big Red One” [A/1/1BRO]) i Polacy (kompania wydzielona 6 Pomorskiej Dywizji Powietrzno-Desantowej [K/6])
Wojska NATO łącznie będą przewyższać liczebnie Kurdów, jednak ta przewaga będzie niewielka.

Zasady:

Prowadzenie scenariusza pozostaje w gestii organizatora. To on wyznacza główne cele i wydaje rozkazy dodatkowe. On również określa możliwość uzyskania wsparcia.

Obóz i ważne osoby:
Każda ze stron (jednostek) zakłada własny obóz w rejonie wyznaczonym przez organizatora oraz wyznacza dowódców (łącznie 3 dowódców) i ich zastępców. Obóz jest wyraźnie oznaczony flagą. W obozie znajduję się dowódca jednostki, zastępca, oficer łącznikowy oraz ochrona przyboczna (ilość dowolna). Dokładna lokalizacja obozu ma zostać przekazana organizatorowi. Dowódcy wyznaczani są przed rozpoczęciem scenariusza. Każda ze stron ma również przydzielonego oficera łącznikowego, który będzie kontaktował się z organizatorem.

Zadaniem dowódcy jest koordynowanie działań podległych jednostek. W przypadku wojsk polskich i amerykańskich tylko dowódcy i ich zastępcy mogą brać udział we wspólnym dowodzeniu. Dowódca nie jest osobą nieśmiertelną. Wyeliminowanie dowódcy wiąże się z koniecznością powołanie na jego miejsce zastępcy. Wyeliminowanie zastępcy lub jego brak uniemożliwia koordynacje działań – strona bez dowódcy jest głucha i ślepa.
Osoba będąca dowódcą lub zastępcą podlega takim samym zasadom respawnu, ale nie może już dowodzić, staje się normalnym żołnierzem.

Zadaniem oficera łącznikowego jest kontaktowanie się z organizatorem oraz wezwanie wsparcia (lotniczego lub artyleryjskiego). Oficer łącznikowy jest również osobom śmiertelną. Utrata oficera łącznikowego uniemożliwia kontakt z organizatorem – brak zatem informacji wywiadowczych, rozkazów, uniemożliwia wezwanie wsparcia. Storna pozbawiona oficera łącznikowego musi wysłać posłańca (posłańców) do sztabu z prośbą o przydzielenie nowego. Posłaniec rozmawiający z organizatorem jest nieśmiertelny. w drodze do organizatora i w drodze powrotnej jest śmiertelny

Respawn
Osoba trafiona udaje się sama do oznaczonego flagą/szmatką miejsca (respawn polowy) lub bezpośrednio do obozu. Tam odpoczywa 10 min. i wraca do walki. Zdjęcie chusty może nastąpić tuż przed powrotem do walki. Osoba trafiona nie czeka tylko od razu udaje się do respawnu.

W scenariuszu zakłada się istnienie kilku respawnów. Amerykanie i Polacy mają po dwa respawny. Jednym jest obóz, drugi „polowy” - dowolny punkt na terenie, w którym odbywa się scenariusz. Respawn polowy jest stały i nie może być przenoszony. Kurdowie posiadają trzy respawny – obóz i dwa polowe (zasady jak w NATO)
Każdy polowy respawn może zostać zlikwidowany przez zdjęcie flagi, pokazującej jego miejsce.
Informacje o położeniu respawnów mają zostać przekazane organizatorowi.

UWAGA: Ilość respawnów może ulec zmianie. Zależeć to będzie od ilości uczestników.

Jeńcy.
Jeńcem może zostac każdy. Żeby zostać jeńcem, przeciwnik musi podejść na odległość mniejszą niż 2m oraz musi on poinformować go: "Jesteś jeńcem". Osoba poinformowana nie może strzelać i bez oporu poddać się woli przeciwnika.

Jeniec musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą na wszystkie pytania. Przeszukanie - powinien oddać wszystko, co jest istotne dla scenariusza.

Maksymalny czas bycia jeńcem to 15 min.

Dodatkowe rozkazy zostaną przekazane przez oficerów łącznikowych w postaci rozkazów ustnych lub kopert z rozkazami.

Nie ma limitów amunicji. Teren objęty scenariuszem zaznaczony będzie na mapie. Mapy zostaną rozdane przed scenariuszem na odprawie. Wymagane jest przestrzeganie wszystkich informacji znajdujących się mapach – dotyczy głównie terenu objętego scenariuszem. Opuszczenie tego terenu w celu obejścia pozycji wroga (lub innego typu oszustwa) będzie karane wyeliminowaniem ze scenariusza.
Zapisane
Pyrcio
Moderator Globalny
Użytkownik
*****
Wiadomości: 74

346089
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Sierpień 23, 2010, 16:24:50 »

korzystajcie i zapisujcie sie Duży uśmiech na takich wiekszych akcjach mozna sie duzo nauczyc Mrugnięcie
Zapisane
Sayem
Użytkownik
**
Wiadomości: 60

6759507
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Sierpień 25, 2010, 14:54:17 »

Chętnie bym się wybrał na taką akcję, bo zapowiada się świetnie, ale zapewne będę musiał iść do pracy  Niezdecydowany
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

neverdie cocacolacompany humor fanklubklasycznychaut phacaiste-ar-mac-tire