ASG-Włodawa
Maj 08, 2024, 14:12:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum zostało uruchomione!
 
  Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
  Pokaż wiadomości
Strony: [1] 2 3 4
1  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 24, 2011, 11:54:49
kurcze...
Trochę mało ;/
Może przełożymy to po Nowym Roku na jakiś weekend? Wtedy powinna być zdecydowanie większa frekwencja.
2  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 21, 2011, 20:50:53
Jak na razie głosowania wyraźnie wskazują na 28. Ale bardzo mało osób wpisało się na listę ;/
3  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 20, 2011, 20:16:16
Killer, może zarzuć również scenariusz na trzy-kolory, w końcu napisałeś, że 18 podasz wszystko Mrugnięcie
4  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 19, 2011, 17:44:08
Niestety mam zablokowane konto i nie miałem jak Ci Pyrciu odpisać.
Od nas powinni być wszyscy. A co do fotografa to popytam kilka osób.

EDIT
Killer, jeżeli będziesz miał lepszego neta, to może podeślesz również im mapki, które są w pliku od Wojtka, który ja zamieściłem Mrugnięcie
5  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 18, 2011, 20:06:20
Wojtka:
Na wstępie informuję że nie wymyśliłem tytułu scenariusza i kilku innych obiektów w
rozgrywce więc jestem otwarty na pomysły.
Ogólny zarys:
Jest grudzień 2020 roku. Ciągłe niepokoje w krajach arabskich w spowodowały w 2013
dużą migrację ludności z Afganistanu, Pakistanu, Iranu i innych a wraz z nimi Al-Kaidę oraz
talibów. Większość imigrantów osiedliła się w Europie w tym Polsce. Z początku żyli oni w
sąsiedztwie z rodowitymi Polakami jednak częste zamachy, strzelaniny, czy wręcz otwarte
bitwy, pacyfikowane przez Armię wywołały oburzenie wśród rdzennych mieszkańców
co z kolei spowodowało nadzwyczaj szybką reakcję polskiego rządu. W 2016 imigrantów
przesiedlono do specjalnych miast w których utworzono specjalne garnizony mające
zapewnić porządek w mieście, a pośród mieszkańców umieszczono agentów którzy zawczasu
dostarczali informacji o planowanych akcjach miejskich bojówek.
Niestety ostatnie doniesienia z Afganistanu i Iranu są bardzo niepokojące. Wojska
Amerykańskie dokonały bombardowań na 4 irańskie ośrodki szkoleniowe Al- Kaidy
znajdujące się obok meczetów pełnych ludzi. Niefortunnie 3 meczety zostały zniszczone w
trakcie bombardowań grzebiąc pod gruzami ok.1300 ludzi. Amerykanie wydali oficjalne
oświadczenie w którym przepraszają za ten nierozsądny akt oraz zobowiązali się do wsparcia
odbudowy zniszczonych meczetów i pomocy rodzinom ofiar. Mimo to w irańskich meczetach
mułłowie nawołują do dżihadu.
W Afganistanie po zestrzeleniu przez talibów wojskowego samolotu C-17 z brytyjskimi i
niemieckimi żołnierzami na pokładzie siły ISAF spacyfikowały kilkanaście wiosek z których
możliwe było wystrzelenie pocisku który trafił w samolot. Podobnie jak w Iranie z meczetów
dobiega nawoływanie do świętej wojny.
Oczywiście słuch o tych wydarzeniach dociera również do imigrantów którzy w swoich
miastach wywołują powstania. W jednym z nich- (tutaj nie wymyśliłem nazwy miasta)
znajdującym się w około 4 km od miasta Włodawa o godzinie 3.52 zostaje wysadzony
garnizon wojskowy wraz ze wszystkimi żołnierzami.. Możliwe też żę kilku znajduje się
w niewoli. W celu odbicia miasta i zakładników z rąk powstańców o godzinie 6.32 w
okolicy miasta lądują żołnierze GROM i 1 Pułku Specjalnego Komandosów. W całym kraju
ogłoszono stan wojenny.

Zakładam że na akcję przybędzie ok. 40- 50 osób. W scenariuszu dopuszczone jest użycie
pirotechniki, ewentualnych pojazdów. W grze nie ma respawnów, a medycy ( 1 na 5- 8 osób).
Dzielimy się na dwie mniej więcej równe drużyny: Komandosów i Powstańców. Wśród
powstańców jest jeden informator komandosów.

FAZA I czas trwania: 60 min; Komandosi zaczynają na polance w lesie, a Powstańcy na
skrzyżowaniu. Ta faza to potyczka na przedpolach miasta. Komandosi natrafiają na oddział
powstańców i wywiązuje się bitwa. Żeby nie trwało to w nieskończoność każdy może być
uzdrowiony tylko 3 razy. Powstańcy kiedy skończą mu się życia udaje się do miasta w
oczekiwaniu na fazę II, a komandosi do miejsca oznaczonego grubą niebieską linią. Po
zakończeniu walki przez jedną ze stron będzie ok.10 min czasu aby Wszyscy dotarli do
miejsc z których zaczynają fazę II.

FAZA II czas trwania: 60- 120 min; W czasie między fazami 4 osoby z oddziału
komandosów udają się bez broni na teren zniszczonego garnizonu. Mają one za zadanie
symulować żołnierzy z garnizonu którzy przeżyli wybuch ale są zasypani pod gruzami. W
tej fazie komandosi zaczynają z miejsca oznaczonego, a Powstańcy z budynku oznaczonego
czerwoną kropką. Zadaniem komandosów jest dotrzeć na teren zniszczonego garnizonu,
utrzymać teren przez 20 minut, zebrać ocalałych z wybuchu i ewakuować ich z powrotem

do miejsca w którym zaczynali komandosi, które posłuży za lądowisko dla śmigłowca
ewakuacyjnego. Zadaniem powstańców jest utrudnianie komandosom wykonania zadania.
Pomiędzy II a III fazą również będzie kilka minut na zajęcie pozycji.

FAZA III czas trwania 60-120 min; W czasie pomiędzy fazami jedna z osób z oddziału
komandosów udaje się do budynku oznaczonego zieloną kropką w celu odgrywania roli
zakładnika. Komandosi zaczynają z miejsca oznaczonego grubą czerwoną linią. Powstańcy
mogą znajdować się w każdym miejscu na terenie miasta. Komandosi maja za zadanie
zająć wszystkie budynki na terenie miasta w kolejności niebieskie (budynki mieszkalne),
zielony (ratusz), czerwony (meczet) oraz odbić zakładnika który może być przetrzymywany
w dowolnym miejscu na terenie fazy III. Powstańcy muszą odeprzeć atak i przystąpić do
kontrataku.

Saka:
ASG scenariusz (Red Sleigh Down)
Wprowadzenie:
24 grudnia 2011
Kilka dni wcześniej Święty Mikołaj otrzymuje wzruszajacy list od
małego chłopca, który pisze iż jego największym marzeniem jest by
ludzie z Iraku poznali smak świąt. Niewiele myśląc Święty leci do
Bagdadu niosąc arabą wigilijnego ducha. Przy pomocy świątecznych
czarów sprawł, że nad stolicą Iraku spadł śnieg. Jednak arabi nie są
zadowoleni widząc czerwonego komercjaliste na swoim niebie. O godzinie
22.38 fanatycy relijni stacjonujący w obozie, w lesie nieopodal Bagdadu
zestrzelili czerwone sanie. Słuch po Świętym zaginął. O godzinie 23.20
do amerykańskich sił zbrojnych stacjonujących w Bagdadzie przychodzi
komunikat o tym, że udało się ustalić iż terroryści porwali Mikołaja
i rozkaz odbicia go za wszelką cenę.
Dwie drużyny równe w liczbie i uzbrojeniu(+/-)
Żołnierze USA
Terroryści
Faza I
Żołnierze mają za zadanie odbić Mikołaja z rąk terrorystów i
doprowadzić go do ich bazy. Kompleks budynków (Bagdad) jest w ich
posiadaniu. Zadaniem terrorystów jest oczywiście udaremnić odbicie
zakladnika lub jego eliminacja jeżeli wydostanie się z ich obozu.
Mikołaj znajduje się w obozie terrorystów postawionym gdzieś w lasku.
Żołnierze znają obszar gdzie może znajdować się obóz jednak nie
znają dokładnej lokacji. Mikołaj nie może zginąć w trakcie
przemieszczenja z obozu do bazy (może zostać ranny) ale może brać
czynny udział w walce. Na wykonanie zadania żołnierze mają 40 minut.
Faza II
Niezależnie od tego czy Święty został odbity czy nie żołnierze muszą
odnaleźć jego zestrzelone sanie. W saniach znajduje się bowiem worek z
prezentami. Worek ten żołnierze muszą przenieść do swej bazy. Jednak
terroryści rownież polują na cenny wór i chcą przenieść go do
własnego obozu. W przeciwieństwie jednak do żołnierzy nie znają
dokładnego położenia sań a jedynie obszar na jakim się znajdują.
Osoba niosąca wór nie morze biegać ani strzelać. Faza trwa do momentu
dostarczenia woru przez jedną ze stron do swojej bazy.
Faza III
Terroryści by zniszczys święta postanawiają wysadzić w powietrze
budynki w Bagdadzie zajęte przez amerykańskie wojsko. Mają do dyspozycj
5 niewielkich bomb. By odnieść zwycięstwo muszą wysadzić w powietrze 3
z czterech konkretnych budynków. Budynek wysadzają przez podłożenie
jednego ładunku na specialnym bombsidzie znajdującym się wewnątrz
danego budynku i nastawieniu bomby. Eksplozja 20 minut po podłożeniu
ładunku. Żołnierze mogą rozbrajać podłożone ładunki przed wybuchem.
Rozbrojona bomba nie może zostać urzyta drugi raz. Terroryści na
wykonanie tego zadania mają 90 minut
Komunikacja radoiowa dopuszczona również ze szpiegowaniem.
Respawn zegarowy dla obu drużyn co 15 min zegarowych.
Respawn Terro w ich obozie.
Respawn wojska na rampie kolejowej przy kompleksie.
Medycy w obu drużynach. W zależności od liczyby uczestników ale
zakładam ze średnio 1 medyk na 5 osób.
Medycy uzdrawiają przez trzymanie ręki na rannym przez 3 sekundy.
Święty Mikołaj uzdrawia tylko dotykając.
W momencie wybuchu bomby giną wszyscy znajdujący się w wysadzanym budynku.
Trafiony staje się rannym. Może leżeć w miejscu gdzie został trafiony
i krzyczeć o pomoc ile chce. Medyk może go uzdrowić a zwykły żołnierz
może go wlec jednak obaj nie mogą wtedy strzelać ani biec. Ranny może
zostać dobity przez wroga, który musi stanąć bezpośrednio nad nim i
powiedzieć ,,dobijam" lub popełnić samobójstwo. W obu tych przypadkach
udaje się na respa.
Medyk nie może sam siebie uzdrowić


Prycio napisał do mnie sms, wiec o wiedzieliśmy o wszystkim, także luz.
Dzięki za linki.

6  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 17, 2011, 18:43:12
Obydwa są zajebiste! Ale chyba wybrałbym Saka, bo jest taki bardziej nastrojowy  Język Wojtka, jeżeli teraz by nie przeszedł, koniecznie musimy wykorzystać na kolejnym spotkaniu!
Myślę, że głosowanie zakończymy we wtorek, tak żeby już we środę najpóźniej pojawił się scenariusz na ASG Lublin.
7  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 17, 2011, 14:51:31
Killer, mógłbyś podesłać mi adres do forum ASGLublin? Reklamowałeś już gdzieś tą akcję, czy do każdej ekipy osobiście? Jakieś propozycje terminu?

EDIT
Wrzucam scenario Wojtka.
Oto adres:
https://docs.google.com/open?id=1BXs8FBGFNEqg4klENBANh2szK-bPP9rp1J6pFv71ur_GLl7ea3tP01buhIWB
8  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: Ostatnia akcja w roku : Grudzień 11, 2011, 18:10:32
Myślę, że nie tylko Chełm, ale również Lublin i Parczew moglibyśmy zaprosić. Musimy się sprężyć i na dniach już ich poinformować, a ewentualnie szczegóły podać później.
Jak się na to zapatrujecie?
9  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: 04.12.11 Orchówek! : Grudzień 01, 2011, 21:20:43
szczerze nie mam pojecia, pewnie Chełm coś wymyśli. :<
To spoko.

ja i tak będe o 8 50 jak zwykle:)


do Saka możesz naładować swoje batki wszystkie i wziąć w niedziele bo nie wiem czy mi moja wytrzyma Duży uśmiech Mrugnięcie

O co Ci chodzi z tymi batkami? W zasadzie to do kogo pisałeś?
10  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: 04.12.11 Orchówek! : Listopad 30, 2011, 17:00:44
A jakiś scenariusz ktoś planuje, czy siepanka-jebanka?
11  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: 04.12.11 Orchówek! : Listopad 29, 2011, 17:40:38
To świetnie!
mam nadzieję, że chłopaki od nas nie zawiodą i będzie nas dużo  Mrugnięcie

LISTA

Grim Reapers Chełm
1. czit
2. Byrto
3. Kuchcik
4.Radarowiec.
5.Yurgen.
6.Przemas
7. Gal
8. Kudłaty

3KPM
9.Killer
10.Pyrcio

SGO
11. Sayem
12. Bartek
12  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: 12,11,2010 trening : Listopad 10, 2011, 21:00:03
Od nas jeszcze kilka osób się pojawi, ale chyba ma miejsce mała niesubordynacja, bo nikt tu nie zajrzał, jak im mówiłem.
13  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: 12,11,2010 trening : Listopad 08, 2011, 16:48:11
Jak na razie nie mam nic w planach, więc zjawię się z bratem Mrugnięcie
3. Sayem
4. Bartek (mój brat)
14  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: 26,06,11 Orchówek : Czerwiec 25, 2011, 10:54:58
1.Killer
2.Pyrcio
3.Sako
4.Dominik
5. Sayem
6. Wojtek
7. Gługi (chyba)
15  Włodawskie ASG / Manewry / Odp: 15.05.11 trening : Maj 13, 2011, 15:14:20
Jeżeli będę miał transport, to pewnie wpadnę Mrugnięcie
Strony: [1] 2 3 4
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

real-basketball quieronovelas fanklubklasycznychaut wataha-wilkow-nocy jaguarlife